فیلم هایی که زندگی تان را تغییر خواهند دادundefined

فیلم هایی که زندگی تان را تغییر خواهند داد

توسط : alif
آیا به دنبال یافتن انگیزه مناسب برای زندگی امروزتان هستید؟ وقت گذاشتن برای تماشای یک فیلم الهام بخش می تواند جهان بینی شما را تغییر دهد و ذهنیت مثبت تری به شما ببخشد.

 

در این مقاله ما نمونه هایی از الهام بخش ترین فیلم های جهان را ارائه داده ایم که می توانند تاثیر مثبتی بر شما بگذارند و زندگی تان را تغییر دهند.

 

احساس می کنید تحت فشار هستید یا به تغییر در زندگی احتیاج دارید؟ خب، در بسیاری از موارد قهرمانان این فیلم های انگیزشی همین احساس شما را داشتند. این فیلم ها نه تنها لحظات قابل تأملی را فراهم می کنند بلکه به شما این امکان را می دهند که جهان را با نگاهی متفاوت ببینید.

خواه به دنبال این باشید که خود را پیدا کنید، احساس رها شدگی داشته باشید و یا باید زندگی خود را دوباره شروع کنید، این فیلم ها به شما نشان می دهند که برای تغییر اوضاع هرگز دیر نیست حتی اگر در بدترین شرایط موجود قرار داشته باشید.

فیلم هایی که زندگی تان را تغییر خواهند داد

 

رستگاری در شاوشنگ The Shawshank Redemption

این فیلم براساس داستانی کوتاه از نویسنده مشهور ژانر وحشت استیون کینگ ساخته شده است. این داستانی از دوستی قوی، خرد زندگی و امید بی پایان است. اندی دوفرسن متهمیست که به ناحق روانه زندان می شود و در آنجا با رد ملاقات می کند که یک محکوم دیگر است که به حبس ابد محکوم شده است. اندی به جای اینکه به سرنوشت خود قانع شود و به افسردگی سقوط کند، نه تنها به خود بلکه به زندانیان دیگر امید می دهد. با وجود شرایط غیرانسانی، فساد، بیرحمی و بی عدالتی که بخشی از زندگی روزمره در زندان شاوشنگ است، اندی حاضر به تسلیم شدن نیست. تمام انرژی او به یک هدف اختصاص یافته است: فرار از زندان، حتی اگر این کار قبلاً توسط هیچکس دیگری با موفقیت انجام نشده باشد. تنها آرامش او همین چشم انداز آزادی است.

شلاق Whiplash

داستان یک نوازنده (درامر) با استعداد و با اعتماد به نفس که آرزوی خود را برای رسیدن به گروه یک موسیقی دان ماهر دنبال می کند. اندرو در کنسرواتوار معتبر موسیقی تحت تدریس سختگیرترین معلم و رهبر ارکستر، ترنس فلچر قرار می گیرد. با این حال، راه موفقیت اصلاً آسان نیست و پیچ و تاب های زیادی در این جاده وجود دارد که روابط بین معلم سادیست و شاگردش را نشان می دهد. این داستان پیروزی بر شدیدترین ناملایمات و قدرت خود باوری است.

گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street

زندگی در رویاهای خود می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. برای سهامدار جوان جوردن بلفورت، پول، زنان، مواد مخدر و سرگرمی های بی پایان است که باعث می شود احساس موفقیت کند. این فیلم براساس داستان واقعی بلفورت ساخته شده است كه از بلندی های شگفت انگیز تا پایین ترین سطح سقوط را پشت سر گذاشت. این فیلم به معنای واقعی موفقیت و اولویت های واقعی زندگی می پردازد.

 

در جستجوی خوشبختی The Pursuit of Happyness

 

در جستجوی خوشبختی The Pursuit of Happyness

این فیلم داستان کریس گارنر را نشان می دهد که یک سال در خیابان با پسر کوچک پنج ساله اش برای بقا تلاش می کند. در حالی که گارنر برای یافتن یک کار خوب تلاش می کند، همسرش او و پسرش را در جستجوی زندگی بهتر رها می کند. کریس با چشم انداز شغلی برای آینده ای موفق مشغول به کار بدون حقوق در یک شرکت معتبر می شود. به دلیل کمبود مالی، او و پسرش بی خانمان می شوند. با وجود اوضاع دلخراشی که در آن قرار دارند، کریس همچنان پدری دوست داشتنی و الهام بخش است. او از تسلیم در برابر بی عدالتی های روزمره ای که با آن روبرو است امتناع می ورزد و هر کاری از دستش بر می آید برای ایجاد آینده بهتر برای پسرش انجام می دهد.

هفت پوند Seven Pounds

بن توماس، مأمور IRS تصمیم می گیرد با تغییر کامل زندگی هفت غریبه که در یک موقعیت بحرانی زندگی قرار دارند، گناهان خود را جبران کند. بن، مردی با گذشته ای مرموز، در تلاش است تا با برخی از روش های غیرمعمول به رستگاری برسد. با این حال، با کمال تعجب او عاشق یکی از افرادی می شود که می خواهد به آنها کمک کند و خوش بینی او برای همیشه نگاهش به جهان را تغییر خواهد داد.

ویل هانتینگ نابغه Good Will Hunting

یک درام روانشناختی در مورد یک جوان 20 ساله که توانایی ریاضی باورنکردنی دارد. ویل هانتینگ متعلق به طبقه کارگر بوستونیایی است که به عنوان سرایدار در دانشگاه بوستون کار می کند و یک روز او یک مسئله پیچیده ریاضی را روی تخته می بیند و موفق به حل معادله ای دشوار می شود. ویل برای استفاده از استعداد عجیب و غریب خود، در جلسات روانشناسی با شان مک گوایر (رابین ویلیامز) شرکت می کند. ویل به تدریج شروع به درک زندگی خود می کند و مهمتر از همه، اعتقاد به خودش است.

Little Miss Sunshine میس سان شاین کوچولو  

در حالی که این خانواده به طور غیرمعمولی ناکارآمد است، پیام اصلی واقعاً به چیزی دیگر اشاره می کند: زندگی خانوادگی هرگز کامل نخواهد بود؛ شما، والدین، ​​پدربزرگ و مادربزرگ و خواهران و برادران تان همگی ناقص هستید و عیب و ایرادهایی دارید اما مهمترین چیز این است که کنار یکدیگر باشید و از هم حمایت کنید.

فارست گامپ Forrest Gump

این فیلم به ما چیزهای زیادی در مورد عشق و انواع مختلف عشقی که در طول زندگی تجربه می کنیم می آموزد. فارست در زندگی اش به بسیاری از افراد عشق می ورزید - دوست مادام العمر خود جنی، مادرش و دیگران. او آنها را دوست داشت و از آنها مراقبت می کرد و او هرگز از نشان دادن احساس خود نترسید و البته نشان داد که هیچ چیز نمی تواند مانع رسیدن به چیزی شود که می خواهید.

مری و مکس Mary and Max

فیلمی عجیب و غریب که نشان می دهد دو غریبه از طریق نامه نگاری یک دوستی از راه دور را با هم برقرار می کنند. این فیلم به خوبی تنهایی و چالش های عصر مدرن را به نمایش می کشد. اینکه به زیبایی هرچه تمامتر نشان می دهد انسان ها علاوه بر همه تفاوت هایشان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و نیازی نیست همگی کامل باشیم تا دوست داشته شویم. اینکه انسان ها را همانگونه که هستند بپذیریم و زیادی همه چیز را واکاوی نکنیم.

 

نظرات :